- ΠΑΣ Γιάννινα
- Super League
- Super League 2
- Γ Εθνική
- Ερασιτεχνικό
- Άλλα Σπορ
- Γενικά
- Βαθμολογίες
- Στήλες
- Ποιοι Είμαστε
- Διαφήμιση
- Όροι Χρήσης
- Επικοινωνία
Πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης 29/5 στο ξενοδοχείο Crowne Plaza το πρώτο ενημερωτικό-εκπαιδευτικό σεμινάριο για τους Supporter Liaison Officer (SLO) των ΠΑΕ της Super League, που διοργάνωσε η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία.
Στο σεμινάριο μίλησαν ο κ. Stuart Dykes, συντονιστής του προγράμματος SLO της UEFA και η Lena Gustafson, SLO της σουηδικής Djurgarden.
Τις εργασίες άνοιξε με σύντομο χαιρετισμό ο επικεφαλής του τμήματος Αδειοδότησης της ΕΠΟ, Γιώργος Δημητρίου: «Η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία θεωρεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα πολύ σημαντικό, καθώς θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση της βίας στα γήπεδα. Ο SLO, δηλαδή ο συνδετικός κρίκος μιας ΠΑΕ με τους φιλάθλους της, δεν αποτελεί μόνο ένα τυπικό κριτήριο για την Αδειοδότηση, αλλά θα προσφέρει πολλά στην αναβάθμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου», τόνισε, μεταξύ άλλων, ο κ. Δημητρίου.
Από την πλευρά του ο κ. Stuart Dykes ανέπτυξε αναλυτικά το νέο αυτό πρόγραμμα της UEFA, χαρακτηρίζοντας σπουδαίο θέμα τον διάλογο ανάμεσα σε μια ομάδα και τους φιλάθλους της, καθώς όπως ανέφερε: «Χωρίς οπαδούς δεν υπάρχει ποδόσφαιρο. Οφείλουμε να ακούμε τις ανάγκες των φιλάθλων και να έχουμε καλύτερη συνεργασία και επικοινωνία μαζί τους. Αυτό θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη στο ποδόσφαιρο. Ο SLO είναι η “γέφυρα” μεταξύ διοίκησης και φιλάθλων και οφείλει να απολαμβάνει της πλήρους εμπιστοσύνης και των δύο πλευρών. Όχι μόνο θα ενημερώνει τους φιλάθλους για τις αποφάσεις της διοίκησης, αλλά θα μεταφέρει σε αυτήν τις απόψεις τους για τα θέματα της ομάδας. Η συμμετοχή του SLO και μέσα στα γήπεδα, σε συνεργασία με την αστυνομία και τους security officers, θα συνεισφέρει αποφασιστικά στην ομαλή διεξαγωγή των αγώνων».
Τέλος, η Lena Gustafson μίλησε στους εκπροσώπους των ΠΑΕ για πρακτικά θέματα που σχετίζονται με τις αρμοδιότητες του SLO, μέσα από τις εμπειρίες της ως SLO της σουηδικής Djurgarden.
Τις εργασίες του σεμιναρίου παρακαλούθησαν εκπρόσωποι της Super League και των ΠΑΕ Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, ΠΑΟΚ, Άρης, Πανθρακικός, Ατρόμητος, Εργοτέλης, SKODA Ξάνθη, Πλατανιάς, Αστέρας Τρίπολης, Λεβαδειακός, Παναιτωλικός.
Υπενθυμίζεται ότι η θέση του Supporter Liaison Officer, του υπευθύνου επικοινωνίας μεταξύ των οργανωμένου φιλάθλων κάθε ΠΑΕ με την ίδια την ΠΑΕ και τα θεσμικά όργανα, περιγράφεται στο άρθρο 35 του κανονισμού Αδειοδότησης και Financial Fair Play της UEFA και της ΕΠΟ. Προς διευκόλυνση των συλλόγων, η ΕΠΟ φρόντισε για τη μετάφραση του ειδικού εγχειριδίου της UEFA και την προσαρμογή του στα ελληνικά δεδομένα και τους το έχει ήδη αποστείλει. Το εγχειρίδιο βρίσκεται αναρτημένο στην επίσημη ιστοσελίδα της Ομοσπονδίας (http://www.epo.gr/Default.aspx?a_id=44981) και περιγράφει το σκεπτικό της UEFA για τη θέσπιση του ρόλου του SLO και την αναγκαιότητά του, ενώ επιπλέον αναλύει τα χαρακτηριστικά και τις αρμοδιότητες ενός εκάστου SLO.
Πηγή: epo.gr
PASsports - Το διαβατήριο στα σπορ, Copyright © 2024, All rights reserved.